Geschiedenis
Safelocker is ontstaan naar aanleiding van het besluit van de Nederlandse banken om te stoppen met de verhuur van bankkluisjes aan particulieren.
De Founders van Safelocker weten alles over bouwkundige beveiliging en kregen vragen van banken en relaties, of zij geen oplossing hadden voor de huurders van bankkluisjes die plotseling zonder kluisje zaten.
Voor de Founders van Safelocker dus een goede aanleiding om een geheel nieuwe formule op te zetten dat enerzijds extreem veilig is en anderzijds modern en toegankelijk.
Safelocker is na jaren van ontwikkeling een feit geworden. De perfecte oplossing die zeer veilig en gemakkelijk is!
Waar vestigt Safelocker zich?
Door middel van samenwerkingen kan Safelocker haar kluisjes tegen een aantrekkelijk tarief blijven aanbieden. Onze partners bieden veel voordelen aan de Safelocker klanten t.o.v. wat de banken vroeger deden. De openingstijden veel ruimer, u kunt altijd zonder afspraak langskomen en kan altijd voor de deur parkeren. Dit is mogelijk dankzij onze locatiepartners.
Safelocker werkt via een shop-in-shop constructie. Dit houdt in dat Safelocker zich in bestaande winkels vestigt om kosten te besparen en een betere dienstverlening te realiseren. De verbetering van de dienstverleningen uit zich primair in toegankelijkheid maar het heeft ook een positief effect op de veiligheid.
Op de Contact pagina zijn alle openingstijden, partnerlocaties en adressen te vinden.
Safelocker: De bankkluis voor iedereen
Safelocker heeft als doel iedereen de kans te geven zijn/haar onvervangbare spullen veilig op te slaan op een toegankelijke manier.
Safelocker is speciaal ontwikkeld om bankkluisjesverhuur op een moderne wijze aan te bieden. De gehele organisatie is er op gericht het voor de klant zo gemakkelijk en veilig als mogelijk te maken. Door slimme samenwerkingen en moderne technieken is dit doel behaald.
Ervaar zelf hoe fijn het is om zeker te weten dat uw spullen veilig liggen!